Uitgelezen 2019

zondag 15 oktober 2017

Intern verhuisd

Misschien heeft u gemerkt dat ik even niet op mijn blog te vinden was.
Dat kwam zo: laptop kapot - trui gebreid - veel boeken-die-ik-niet-kon-wegleggen gelezen - een interne verhuizing. Met alle materialen in mijn praktijk (voor remedial teaching) barstte ik bijna uit de ruimte. Beetje lastig als er dan ook nog leerlingen in moeten. Daar waren we druk mee, want die nieuwe ruimte moest eerst zo'n beetje chemisch gereinigd worden (na zoveel jaar intensieve puberjongensbewoning).



Daarna de 524 gaten in de muur gedicht, de boel wat vlakker proberen te krijgen, geverfd, behangen en ingericht. Ik ben niet zo van de pippilangkousgedachte - ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan -, maar toch lukte dat behangen best aardig (alleen gemakkelijke stukjes, hoor).



Sinds vorige week heb ik er mijn intrek genomen en daarmee is de grootte van de praktijk meer dan verdubbeld. Het is mooi geworden; een fijne ruimte waarin het denken en handelen veel gemakkelijker lijkt te gaan. Zo leuk om ook te zien hoe mijn leerlingen erop reageren: ze genoten zienderogen van het werken op deze plek (het gebakje dat ze kregen hielp daar ook wel bij😀).





9 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Ach je kunt niet alles, als het resultaat mooi is wordt het uiteindelijk genieten. En dan komt dat bloggen ook wel weer. Het ziet er zo te zien mooi uit. Fijne week en hartelijke groet El

Mormorsweb.blogspot.com zei

Fijn, werken aan huis. Doen wij/ik ook.

erika zei

Dat ziet er heel leuk uit! Wat een metamorfose, haha.... Mooie ruimte, lijkt mij heerlijk werken met meer armslag.

Zeeuwse Mama zei

Wow, dat ziet er mooi uit! Leuk dat met dat fiets-behang!!

Adriaantje zei

Mooi ziet het er uit! leuk die fietsjes.

willemien zei



Wat fijn dat je nu zo'n mooie plek hebt. En wat een werk zeg.

MeMaree zei

Ik had je inderdaad gemist. Lees niet zo frequent meer, maar dat komt vanzelf weer. Wilde al bijna vragen of het goed met je ging :-) Ziet er erg gezellig uit, de nieuwe ruimte. Fijne werktijd daar!

Anoniem zei

Veel werkplezier!

الصفوة جروب zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.