Uitgelezen 2019

dinsdag 18 oktober 2011

ABC'tjes

A. Tekende ik vorige week de buurman en postte ik dat,
B. is ie sinds deze publicatie in geen velden of wegen te bekennen.
C. En de katten blijven ook weg.

A. Was ik vorige week eigenwijs en overschreed dus ver m'n eigen grenzen,
B. ben ik de afgelopen dagen alleen maar moemoemoe.
C. En had ik ook geen bloginspiratie.

A. Heb ik geen bloginspiratie,
B. vind ik het maar saai en leeg in m'n mailbox.
C. Wordt het nog belangrijker om een creatieve gedachte (desnoods uit m'n tenen) te laten ontspruiten.

A. Heb ik creatieve gedachten,
B. wil ik ze ook meteen uitvoeren.
C. Maar ben ik er nog een beetje te moe voor.

A. Heb ik een idee voor een Deze week zag ik, is het nog maar dinsdag.
B. En is het ook nog te vroeg voor een Woordeloze Woensdag.
C. Ben ik het hele idee alweer vergeten.

A. Verwacht je op een in jouw ogen zwak berichtje weinig tot geen reacties,
B. krijg je er juist buitenproportioneel veel.
C. Besluit je een volgende keer dat slechte bericht toch te plaatsen.

Vandaar.





2 opmerkingen:

merula zei

D at is toch dan wel weer leuk om een reactie achter te laten ;)

YKO zei

Glimlach glimlach glimlach

Groetjes Ineke