Uitgelezen 2019

zondag 23 september 2012

Een memorabel herinneringsblogdingberichtje

Zo. Ben ik even blij dat ik u allen niet via Facebook uitnodigde waarbij ik een vinkje vergat weg te halen, of juist te plaatsen, maar ergens in een verscholen hoekje van dit blog. Wát? denkt u nu misschien. Jahaa. Ik had u uitgenodigd. Om taart te eten ergens midden op een weiland. Tussen de koeien en de paarden. Nadat we facultatief met onze laarsjes aan door een koeientunnel hebben gestampt.
Maar omdat ik dat dus zo stiekempjes tussen een heleboel gebruikelijke onzin deed, kan het u dus best ontgaan zijn. Daarom nodig ik u, hier op dit veilige blog dat toch bijna niemand leest, nogmaals uit om met mij taart te eten en door die koeientunnel te lopen. Zomaar. Niet omdat ik zestien word, niet omdat u van relschoppen houdt, maar gewoon om te genieten van elkaar, van de koeien en van de taart.
Wanneer? U mag kiezen en de meeste stemmen gelden:
- zaterdag 29 september om 14.00 uur of
- woensdag 3 oktober om 14.00 uur.
Waar? Verzamelen bij de ingang van het informatiecentrum van De Blauwe Kamer.
Doet u mee? Geef u dan nog een keertje op via de reactiemogelijkheid hieronder, of door me een persoonlijk mailtje te sturen (purperpolletje@gmail.com). Ik zou het echt heel leuk vinden u daar te ontmoeten!

Laat ik dan nu ook meteen u wijzen op de weggever-van-de-week: u heeft nog tot dinsdag de tijd om aan te geven dat u wel zo'n floddersjaal wil winnen hier bij mij. Nou? Leuk toch? En als u het maar helemaal niets vindt, dan heeft u toch wel een flodderachtige buuf, of moeder, of zus, of nicht, of tante in Marokko die u zo'n geval wel gunt?

15 opmerkingen:

Alies zei

Leuk idee, maar een ietsiepietsie te ver voor mij ;-)

vaNNien zei

Lief Purperpolletje, wat een verhalen weer!! Ik was even weg van teruggeweest en ben blogland even aan het bijlezen. Je moet wel heerlijk gekookt hebben voor Santa Bob, kon het hier ruiken, very nice dear!!
En dan ook nog een bjoetiefoele giva-away...ik zeg ik smacht er naar!!
En ohw, wat zou ik graag taart met je eten tussen de koeien en bovenal jouw ontmoeten, maar tis wel een stukkie eind rijden en ik heb helaas andere verplichtingen.
Ben benieuwd welke taart je gaat bakken, stuur je de geuren deze kant op?
Fijne zondag!!

Gerd@ zei

Echt jammer dat het me ff te ver is anders was ik zeker gekomen ...

Heel veel plezier ...

Groetsssssssss Gerd@

De Give Away ik vind het leuk zag bloemetjes dan kan het voor mij niet snel meer stuk ... dus bij deze ...

marion zei

keileuk plan maar veel te ver, ik geef me wel op voor de loterij van de s=jaal voor mjn dochter...sjaaltjes zijn helemaal hip nu..........

Roos zei

Ik vind het echt een heel leuk idee maar voor mij helaas te ver weg, sorry! Niettemin, als je eens in de buurt van Leiden bent, ben je welkom voor een stukje taart bij mij.

Kaatje zei

Tja, helaas ligt het niet echt om de hoek. Jammer, want ik had best zin in een stukje taart, een portie koeien aaien en nieuwe mensen ontmoeten!
Maaruh... erg leuke sjaal. Dingerdeding, ik ding mee!

Maaike zei

zo jamme dat ik beide datums niet kan, maar leek me erg leuk

Greet zei

Zoals ik al eerder heb aangegeven. kom ik wel. Dat wil zeggen, als ik niet de enige ben. Ik geef de voorkeur aan de zaterdag maar de woensdag is ook goed.

baasbraal zei

Waarom organiseer je nou juist zoiets als ik niet in Nederland ben? (klaag klaag). Ik ben er nu, maar morgen ga ik weer weg en kom pas eind october terug....

Anoniem zei

Ohhh wat een leuk idee. Maar 983 kilometer zijn een klein beetje te ver van jou vandaan......

Saskia zei

haha wat een leuk idee! Helaas is het wat ver voor me (en ben ik beide data ook al bezet) maar ik hoop dat er toch iemand komt opdagen en dat het wat deftig weer is dan (zodat je niet eindigt met watercake haha)

aan je give-away doe ik graag mee ... floddersjaals daar kan ik wel iets mee!

greta zei

Als je zaterdag gaat, ga ik mee! En die sjaal, die zie ik ook wel zitten! Maak ik meer kans om 'm te winnen als ik er ook één voor jou meeneem? ;-)

Zeeuwinne zei

Helaas, de afstand is te groot, maar...zo'n supershawl via Tante Post...dat sla ik natuurlijk niet af! Met zoiets om m'n nek krijg ik misschien toch spontaan zin in kou en nattigheid en donker!

een fijne wandeling alvast,

groetjes,

Zeeuwinne

Anoniem zei

Ben benieuwd, het is altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.

Tot zaterdag hoop ik .

Siny

Anoniem zei

veel te laat voor de give away, maar wàt een mooie sjaal!
enige kans dat je me uitlegt hoe ik er eentje kan maken? ;)